tinta-tinta emas

17.11.11

YA ALLAH......
Ya Allah...hamba-Mu mohon perlndungan dan petunjuk-Mu ...
bantulah hamba-Mu dlm merentasi mehnah kehdupan duniawi,..
hamba-Mu amat lemah,alpa,leka dan lalai..
perluruskanlah hati hamba-Mu ya Allah..
aku cuma insan biasa yg xlari dari berbuat kesalahan ..
namun aku juga insan yg ingin mncuba tuk meminimakan kesalahan dlm seharian...
ya Allah...sakit yg dberi ..
adlah ujian bg hamba-Mu..
dugaan dan halangan...
adalah kunci tuk dptkan kemanisan iman-Mu...
ya Allah... aku hanya insan yg kerdil..
aku tahu...
xkan dtrunkan suatu ujian itu thdp seseorg kalau bkan hamba-Mu itu mampu tuk galas dan selesaikan....
ya Allah..besar sgguh Kuasa-Mu...Allahhuakbar!!
p/s: buat tatapan sahabat2 anaa.....

2 comments:

Anonymous said...

awak sudah berubah kamsiah..
nasihat saya.....................
ingatlah insan yang pernah anda kenali..............

kamsiahhanapi said...

salam..syukran yg komen..tp,ape mksd anda ..sudah berubah??kearah baik@jahat? tlg tegur sy yer.. boleh sy tau,siapa anda?